Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2020, 12:41   #1672
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Ik spreek ook niet over 'motivatie tot adoptie'. Je snapt gewoon een eenvoudige redenering in simpele taal niet.

Ah, waar staat in dat artikel misschien dat het onderzoek enkel betrekking heeft op adoptieouders?

Natuurlijk wel als het statistisch relevant is bij de beoordeling van statistische resultaten.

Ik zei niet 'altijd' maar 'gemiddeld' om logische redenen. Of ben je ook vergeten wat een gemiddelde is?

Het is dat één voorbeeld nog niet statistisch relevant is, anders zou je wel iets kunnen zeggen over vrouwen en logisch denken op basis van uw betoog.
U wordt persoonlijk met een vleugje seksisme!
Dat lijkt me toch een teken van zwakte binnen een discussie!
Zo schreef u ".. dat adoptiegezinnen gemiddeld altijd 'beter' zullen scoren" wat werd weerlegt maar dan gaat u zeuren dat iemand u niet begrijpt en niet logisch kan denken.
Dan nog maar eens, nee, het is niet zo dat adoptie gezinnen gemiddeld beter zouden scoren tegenover gezinnen zonder adoptie kinderen.
Omdat ook bij adoptie " ongelukjes" gebeuren, zoals toch nog eigen nakomelingen die geboren worden terwijl er van werd uitgegaan dat die er niet zouden zijn, waardoor de band met adoptiekinderen minder sterk wordt en motivatie veranderd, of de adoptiekinderen " vallen tegen" en de inspanning die van de ouders gevraagd wordt in de opvoeding zorgt voor verminderde motivatie, of een partner verlaat het gezin en de overblijvende partner voelt veel minder nog een band met de geadopteerde kinderen, enz..
Dus dat " altijd" waar u mee uit pakt, is uw zoveelste aanname die anderen als waarheid moeten slikken.
De discussie wordt saai, heeft u nog een nieuw argument? Anders hou ik het zoals de rest van het forum voor bekeken.

Laatst gewijzigd door alice : 26 oktober 2020 om 12:57.
alice is offline   Met citaat antwoorden