Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2020, 11:22   #24
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Volgens mij kan de verspreiding van een virus niet echt tegen gehouden worden welke maatregelen men ook neemt.
In Europa lijkt men een balans te zoeken tussen het maatschappelijke leven te laten doorgaan en de belasting van de klinieken zo veel mogelijk in te perken.

MAAR :
Als een regering maatregelen neemt, dan verwacht ik ten minste van de voorzitter van een regeringspartij als van een kopstuk van diezelfde partij dat ze die maatregelen ernstig nemen !
Maar deze twee hypocrieten gaven niet alleen de bevolking een kaakslag, maar holden ook alle maatregelen uit die zowel de Vlaamse als de Belgische regering hadden genomen.

Wat wil je dat de bevolking de maatregelen ernstig neemt als twee spilfiguren van een regeringspartij kompleet het verkeerde voorbeeld geven. En dat resulteert natuurlijk in het feit dat de verspreiding van het virus niet wordt afgeremd....met onze koppositie tot gevolg.

Misschien moeten we deze koppositie eens flink vieren met een groot coronafeest in een feestzaal van een hotel. Als we Coens en Crem uitnodigen moeten we achteraf niets meer dan ons te excuseren en de zaak is rond.
Geloof mij maar, ik geef je daarin helemaal gelijk.