Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike
Zelfs na zoveel tijd weet u het nog niet
Het is :
- en afstand houden
- en .....
Enkel het mondmasker was toen schaars, niet de zeep en niet de ontsmettingsgel.
Dus aangezien er TOEN enkel schaarste was aan mondmaskers en NU niet, blijf ik bij mijn logisch besluit dat deze blijkbaar geen grote factor waren en zijn, aangezien we er nu slechter voorstaan als toen.
De rechtse nationalistische partijen wouden het ontslag van politieke tegenstander De Block. Dus volgens een eerdere post van u zijn dat gezien hun daden eigenlijk linkse fascistische partijen, waarvan akte.
|
1 is op de man spelen. Ik dacht dat u daarboven stond.
2 was ik vergeten ook te vermelden maar ik wist het uiteraard wel.
Uw besluit is verkeerd (naar mijn mening) of op zijn minst voorbarig. Aangezien handen ontsmetten en afstand houden ook essentieel zijn.
Het probleem is dat nu de mensen de maatregelen niet volgen.
Er is zelfs openlijk protest tegen en er zijn samenscholingen.
Mondmaskers werken. Ik heb in een programma gezien wat het effect is van de luchtstromen.
Waarom de cijfers blijven stijgen ondanks de maatregelen moet onderzocht worden. Vandaag gehoord dat het werk een broeihaard is voor infecties.
Ik denk dat daar onvoldoende de handen ontmet worden en het mondmasker soms achterwege blijft. Bij mijn vrouw op het boekhoudkantoor komen soms klanten binnen zonder mondmasker. Een schande eigenlijk.
Er moet meer aan thuiswerk gedaan worden. Bij ons doet men dat. Boekhouders zijn geen essentieel beroep en thuiswerk is daar perfect mogelijk.