Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
Ge begint steevast met : "Ik ga niet opnieuw ingaan op biologisch negationisme" op mijn opmerking dat ge ongelijk had betreffende die vermeende eigenschappen
Dus wat zal het nu worden ?
Het onderzoek en de resultaten werden 'gemanipuleerd' in de sfeer van de tijdsgeest 'biologisch negationisme'
Ge moet het maar zeggen hé
|
Het hangt er maar van af welk onderzoek we citeren en hoe we de resultaten interpreteren. Zo zeg jij (op basis van 1 onderzoek waar ik andere tegenover stelde): de verschillen zijn klein ondanks de culturele invloed waarmee je waarschijnlijk 'stereotypen' (sic) bedoelt. Terwijl ik kan zeggen: ze zijn toch beduidend ondanks de nivellerende invloed van de moderne cultuur. Want ik heb altijd gezegd dat het een samenspel is.
Dat moderne feminisme vind je trouwens haast nergens in de geschiedenis; niemand neemt nog de idee van een oorspronkelijk matriarchaat serieus (een idee dat even tijdens de negentiende eeuw bestond). Het feminisme - los van aanvankelijke terechte aspecten die ik erken - kadert in de algehele erosie en de emotionalisering van de cultuur.