Los bericht bekijken
Oud 6 november 2020, 11:55   #1805
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

gisteren avond de tekst nagekeken die volgende week gaat gebruikt worden in het weekblad 'Dag Allemaal'

Ik plaatste er wel eerst wat vraagtekens bij maar het promotieteam van uitgeverij Kritak drukte me op het hart dat de reporters
best wel weten wat ze doen met binnenkomende informatie. Het sluit ook naadloos aan wat ik wil bereiken.

Al 10 jaar moeten we constant onwaarheden vanuit de fiscus weerleggen.
Al 10 jaar vechten we tegen een justitie die een vonnis van de laagste weerstand verkiest boven een correct vonnis.
Al 10 jaar vechten we tegen een magistratuur die onophoudelijk heeft getracht bewijzen van onze onschuld uit onze handen te houden.

Alvorens verder te gaan wil ik me excuseren bij de mensen die bij bovengenoemde instanties werken en daar ook goed en correct
werk willen leveren. Ik begrijp volledig dat het boek en de publiciteit daar rond een slag in het gezicht is. Weet dan dat ik dit ten allen prijzen
heb willen vermijden. In de loop van die 10 jaar heb ik alle niveaus van de fiscus aangeschreven en steeds heeft onwil om de zaak ten
gronde te bekijken de bovenhand gehaald. Dus mensen - kijk naar de verantwoordelijken voor deze kafkaiaanse toestanden en besef dat:

Het voor ons van absoluut belang is dat er in maart zoveel mogelijk mensen de zaal vullen waar de pleidooien voor het hof van beroep
gaan worden gehouden.
Mensen die nog begaan zijn met een goede werking van fiscus en gerecht.
Nederlandstalige en Franstalige journalisten/politici/ambtenaren/geïnteresseerden ...

Wij als simpele burgers worden anders gewoon uitgelachen. Als niemand meekijkt doen ze hun goesting - een groter bewijs dan de voorbije 10 jaar zijn echt niet nodig.

Dus daarom .... 'Dag Allemaal' een weekblad dat meer dan 1,5 miljoen lezers bereikt.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden