Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Jij hebt er echt moeite mee aan te nemen dat mensen gewoon radertjes zijn en dat het geheel zot geworden is. Nee, dit is gewoon een emergent fenomeen dat niemand gepland heeft, maar dat "werkt" omdat men op allerlei lagen zot geworden is, oftewel meedraait omdat men anders vervangen wordt door de zotten die daarover beslissen.
Het gewicht op de schouders van politici die totaal bevreesd zijn van het verwijt te krijgen van "verantwoordelijk te zijn voor een dooie" speelt hier enorm in mee natuurlijk, maar die zouden dat enkel maar doen omdat een goed deel van het volk geen ratio meer heeft.
Als er "plannen" achter zitten komt het gewoon van een waanzinnige medische wereld. En nee, niet van big pharma die vaccins wil verkopen of zo. Gewoon de oeverloze pretentie van geneesheren en de confrontatie met de begrenzing van hun kunnen. De beroepsmisvorming dat een dooie not done is zonder "behandeling" (met behandeling is dat geen enkel probleem, dan is dat een propere dode).
|
Ja, we verschillen daarin van mening. Ik denk dat de manier waarop de Rockefeller en de Gates Foundations elkaar in het World Economic Forum gevonden hebben cruciaal is en dat het hele circus meer met een reconfiguratie van de economie (met o.a. de 'klimaatagenda') en het controleapparaat ('Lockstep') te maken heeft dan met medische details. Ik ben het er wel mee eens dat aan de oppervlakte - medische wereld en zo - groupthink van belang is, en grotendeels ook in de openbare politiek, althans in een gemoedelijk land als België (ik denk dat men in Nederland veel nauwere banden heeft met de echte macht).