Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Ja, daar zit wel iets in. Zo heb ik de existentiele twijfel dat ik toch wel heel zwaar ziek zou kunnen zijn. Ik heb eigenlijk meer schrik van zwaar ziek te zijn dan van dood te gaan, dat laatste is iets waar ik eigenlijk geen problemen mee heb. Ik ben niet graag zwaar ziek. En ergens zegt er iets in mij dat karma a bitch is. Mocht ik weten welk ziektepatroon mij wacht, dan zou het inderdaad cooler zijn. Onder de 40 zou ik mij geen zorgen maken. Aan mijn leeftijd (lichtjes 50+) is het grijzer.
Dus, als ik deel zou kunnen uitmaken van zij die van de anderen hun groepsimmuniteit profiteren, sla ik het aanbod niet af !
Maar ik ga daarvoor geen essentiele dingen laten. En het zou bij mij niet opkomen om van anderen hiervoor iets te eisen (tenzij misschien van mij te informeren als ze ziek zijn en het weten, voor ik zomaar bij hen ga).
Ik ben er altijd van uit gegaan dat als ik iets betrap, dat komt door wat ik zelf doe.
|
Verschillende kennissen van mij kunnen al maanden maar 6 uur per dag actief zijn. Corona heeft hun helemaal uitgeput. Ze hebben 13 uur nachtrust nodig en bij de minste inspanning zijn ze buiten adem.
Maar ze zijn niet dood dus het is een groot complot en iedereen doet maar op alsof er niks aan de hand is!
|