Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev
Natuurlijk waren ze getrouwd. Wat hun man al dan niet mocht dat weet ik niet. Blijkbaar lukt het u niet te begrijpen dat er mensen zijn die geen kinderen willen.
Goed, ik hou het daarbij. De ene staat nu eenmaal dichter bij de beesten dan de andere.
|
Zo natuurlijk is het niet hé dat ze getrouwd waren. In mijn man zijn familie waren er ook 2 zonder kinderen maar dat waren oude jongedochters

En denk eens goed na : in die tijd waren er geen betrouwbare voorbehoedsmiddelen. Een gezonde man (in dit geval 3 mannen) in de fleur van zijn leven gaat het geen 30 jaar of meer zonder seks doen. Zou u het kunnen?
Maar zoals gezegd : er waren geen betrouwbare voorbehoedsmiddelen!
Oftewel waren dat dus echte manwijven en hun echtgenoten broeksch.....s die waarschijnlijk in het geniep naar de hoeren liepen, ofwel mankeerde er iets. Waren het drie zussen?
En wat betreft uw laatste opmerking. Kinderen krijgen heeft niets met "dicht bij de beesten staan" te maken. Stel u voor dat u tegen uw kinderen zegt dat ze het gevolg zijn van beestachtig gedrag van hun ouders. Uw ouders hebben toch minstens eenmaal de beest uitgehangen.
Maar ik begin te denken dat u en uw familie volledig aseksueel zijn. Koude mannen, frigide vrouwen. Een wonder eigenlijk dat u bestaat.