[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Wat ik nu ga zeggen gaan er veel linkie"s niet graag horen maar enfi:
De vrt zou wat meer objectiefer moeten zijn en VB meer in het nieuws moetn laten komen met hun standpunten zoals die in hun programma staan want blijkbaar moet ik toegeven word ik door de media slecht geinformeert over VB
Waarom wil men niet toegeven dat vb zwart op wit wel iets wil doen voor de mindervaliden enz?
|
Je weet toch waarom de VRT dit in tegenstelling tot de meest basale journalistieke deontologie weigert te doen?
Omdat links en het unitaristische establishment elkaar als minderheid proberen overeind te houden.
Dat is trouwens de reden waarom ik reeds tientalle malen op dit forum heb opgeroepen om vooraleer over te gaan tot BROV en dergelijke meer democratische bestuursvormen men eerst de VRT moet uitmesten en ontdoen van hun loodzware links/royalistische invloed zodat de journalisten eens eindelijk objectieve TV kunnen maken.
Citaat:
Feit is wel dat ze wel racistisch zijn tegenover vreemdelingen maar dat is nu eenmaal politieke keuze!
|
Ja?
Hoezo?
Omdat de wetten in die zin zijn aangepast en omdat het CGKR (naar eigen zeggen: Leman) zoveel rechters heeft afgeschuimd tot ze er een hebben gevonden die een politiek (naar eigen zeggen: Pataer) vonnis naar hun zin wilde uitspreken?
Citaat:
Trouwens ik vind Vtm ook maar een zielig zendertje maar enfi dan nog liever de vrt of nog beter de NOS
|
Volledig akkoord!