Los bericht bekijken
Oud 20 november 2020, 07:00   #152
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Zowaar vetgedrukt, hoeveel keer heb je haar al ontmoet om zulke vermoedens te formuleren? (Overigens is de 'normaliteit' vandaag zelf in hoge mate 'bipolair'. Het verschil tussen veel 'normalen' en 'bipolairen' is in toenemende mate slechts het wel of niet moeten innemen van medicatie. Maar dat geheel terzijde, als oproep om de wijsheid te bevorderen. Over deze vrouw kunnen we niets anders met zekerheid zeggen dan dat haar doel werd afgenomen.)
Ik was diegene die hier als eerste het vermoeden uitdrukte, en dat deed ik omdat de gedachte in mij opkwam bij het lezen van die woorden 'zonnetje in huis' in een tekst over die jongedame. Ik kén mensen die als 'bipolair' werden gediagnosticeerd, hoewel die alom bekend staan/stonden als 'zonnetje in huis'.
Sommigen stapten reeds uit het leven, tot grote verbijstering van hun omgeving.

Maar ik geef toe: méér dan een 'vermoeden' is het niet.

Voor de rest ben ik van mening dat de "PlanetaireArbeidsMachinerie" en haar 'Leitkultur' van het obsessief-dynamisme niet bepaald bevorderlijk zijn voor de geestelijke gezondheid. Meer nog: wie zich daaraan weet aan te passen en succesvol wordt, is mogelijk gevaarlijk gek.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden