Los bericht bekijken
Oud 21 november 2020, 11:39   #40
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik vroeg niet naar het aantal. Ik vroeg naar de verklaring waarom zoiets kan. Het is steeds die verklaring waar mensen niet op willen ingaan, door bijvoorbeeld te zeggen dat dat een "glitch" is en dat dat geen verschil maakt op federaal niveau. Als het 1 keer kan, kan het ook 1000 keer of 30 000 keer. En in veel staten komt het op tientallen duizenden stemmen aan.

Los van de legitimiteit van de verkiezingen heb ik nog nooit de globale media zo ver zien afwijken van werkelijk nieuws, zich schuldig zien maken aan politieke partijdigheid en karaktermoord op een president. Niet alleen door "nieuws" dat men brengt maar vooral door wat men verzwijgt. Zoals het feit dat Hunter Biden zich verrijkte met miljoenen in ruil voor invloed van papa Joe Biden bij oligarchen in Oekraïne. Dit zijn de zaken die echt bepalend zijn voor welke kandidaat er wint, en hier toonden de media hun partijdigheid en hun beïnvloeding van het resultaat.

De media zwegen, zelfs facebook en twitter zijn betrokken door het publiceren van artikels die schadelijk zijn voor Biden onmogelijk te maken. Democrats schreeuwden zonder aanleiding over Russische inmenging, maar de inmenging van media en big tech bedrijven is veel schadelijker. En eigenlijk weten we dat allemaal
Euuu... ik wel.
Dat er hier-en-daar foutjes kunnen gebeuren dat ga ik niet ontkennen, en daarom is nu juist het aantal zo belangrijk.
Gaat het om 10 gevallen, 1000 of 1.000.000 ?
Maw, is de fout systematisch of niet ?

'....Los van de legitimiteit van de verkiezingen heb ik nog nooit de globale media zo ver zien afwijken van werkelijk nieuws,....'

Waar haal jij het 'werkelijke nieuws' en wat is het 'werkelijke nieuws' en hoe kan je weten dat het wel 'werkelijk nieuws' is ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden