Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus
En dat zou inderdaad een goede maatregel zijn. De woke-adepten die zeer snel staan te zwaaien met hun "mensenrechten" horen consequent te zijn. Vaccinatie weigeren? OK, no problem. Maar dan hoor je wel te beseffen dat je als niet-gevaccineerd persoon een potentieel gevaar voor uw medemens kunt zijn. Je kunt immers besmet zijn, geen symptomen vertonen maar tegelijkertijd het corona-virus verspreiden. Bijgevolg hoort t.a.v. u als niet-gevaccineerde preventief maatregelen getroffen te worden: beperking van uw bewegingsvrijheid.
|
a brave new world...
als ik al de ziekte heb doorgemaakt, in ik dus al een zekere immuniteit heb opgebouwd, zou ik niet weten waarom ik bijkomend nog gevaccineerd moet worden. en we zijn al met zeker 10%