Discussie: Mondmaskers in zee
Los bericht bekijken
Oud 25 november 2020, 16:37   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ja?

En in 3-6 maanden komen alvast de linkjes van de weggesmeten vaccinpotjes en spuitjes.
Doe uw best!

Ik ga ook eens wat googlen dat mondmaskers NIET bij het zwerfvuil terecht komen. Dat is veel meer vermeldenswaardiger.

recyclage mondmaskers
Ongeveer 36.900 resultaten (0,41 seconden)

www.vrt.be › vrtnws › 2020/11/10 › carrefour-recyclee...
10 nov. 2020 — Warenhuisketen Carrefour gaat wegwerpmondmaskers van hun klanten inzamelen en recycleren. Van de gerecycleerde mondmaskers ...

Plaxtil biedt een circulaire oplossing voor mondmaskers | Do ...www.dotheretex.eu › Nieuws
3 sep. 2020 — ... voor plastic waarin niet te recycleren textiel of kleding wordt verwerkt. ... De ingezamelde maskers worden ontsmet met ultraviolet licht, ...

Oplossing voor hergebruik mondkapjes - Recycleprowww.recyclepro.be › artikel › oplossing-voor-hergebru...
8 apr. 2020 — Het medische personeel in een ziekenhuis mag een mondkapje eenmalig gebruiken ... Vakbeurs Recycling | 16, 17 & 18 november 2021.

???Renewi en GreenCycl recycleren chirurgische ...susanova.be › artikels › renewi-en-greencycl-recycleren...
6 okt. 2020 — Mondmaskers recycleren. Renewi en GreenCycl sloegen het afgelopen jaar ook de in handen in elkaar om het tekort aan mondmaskers ...
Goed dat u dat schrijft want dat zit er inderdaad aan te komen al die vaccinpotjes en spuiten als wegwerpartikel.

U mag het mij niet kwalijk nemen maar ik probeer Google zoveel mogelijk te mijden (als de pest zelfs) daar zij mij véééééél te opdringerig overkomen en zij best eerst al hun rommel uiteindelijk eens zouden moeten opruimen van wat zij weten aan te bieden van sites.