Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske
Normaal gezien wel als ik voorzie niet toe te komen. ik denk dat dit een gewoonte is omdat ik vroeger facturen van mijn brandstof nodig had.
Maar met een diesel of benzinewagen tanken is nog iets anders dan elektrisch. Je gaat toch niet ergens urenlang staan wachten terwijl je thuis je tijd nuttig kan besteden.
|
Sorry he maar als je jouw brandstofwagen of electrische wagen (aan de laadpaal) sowieso parkeert en ergens een terrasje gaat doen of gaat winkelen sta jij dan te wachten op je wagen?
Natuurlijk is dat anders, gewoon eens anders denken vanuit EV-oogpunt.
Evenzo zeggen de EV bezitters die altijd thuis laden: " waarom zou ik nog een auto kopen waar ik regelmatig moet gaan tanken en daar wachten tot de tank vol is en daar betalen? Als de wagen thuis laadt kan ik mijn tijd thuis nuttig besteden en geen tijd verspillen om te tanken."
Bovendien kan je op diverse plaatsen gratis bijladen terwijl je sowieso moet winkelen ofzo. En dat is je tijd nuttig besteden of niet?
Zoals ik al schreef met een EV kun je "de wachttijd" nuttig besteden met wat planning, want parkeren moet je een brandstofwagen ook altijd (waar die niet kan tanken)
Citaat:
Volledig verbonden met laadstations
Laadstations
We Connect Start zorgt voor verbinding. Is de accu van uw ID. model bijna leeg? Dan gaat de app automatisch op zoek naar laadstations in de buurt en geeft de prijzen, openingstijden, bezette laadstations en het stekkertype weer. De routebeschrijving naar het geselecteerde station kan vervolgens worden aangegeven. Makkelijker bestaat niet.
|