Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148
Is een discussie op zich waard, want die platformen zijn niets zonder content. Dus als nu al eens alle mensen op aarde, die anti-collectivisme zijn, géén content meer op de collectivistische platformen plaatsen, gewoon uit principe, wat blijft er dan nog over van iets zoals Ytube, shitter en faecesbook? Slappe afkooksels van de story?
|
In basis komt dat neer op monopolievorming tegenhouden, NIET door DWANG, maar door NIEUWE CONCURRENTIE totaal vrijelijk laten ontstaan.
Dat laatste, analoog aan kies en andere drempels, en aan vergunningen en andere gestelde en afgedwongen EISEN, die ook kosten opsolferen en daarmee de lat hoger leggen, is wat overheid net tegenwerkt.
Dergelijke tegenstrijdige houding is typerend "overheid". Aan de ene kant beweert ze concurrentie te willen maximaliseren (daarvoor volstaat NIKS doen), aan de andere kant doet ze er, behalve een schaamlapje hier en daar om het omgekeerde geinsinueerd te krijgen, ALLES aan om beginners/kleintjes uit te moorden.
Kijk naar de terreur met dit virus als excuus. Winkels bedrijven en andere verenigingen van mensen tot sluiting dwingen. Opnieuw met wat schaamlapjes met hetzelfde omgekeerde motief. Ik zie de laatste maanden weer een golf stopzettingsplakkaten op etalagevensters verschijnen. En dat is niks nieuws - het is de decennia trend.
Kijk naar het gemiddeld dorp. De panden van de kleine lokale fabriekjes, winkels cafes verenigingen van weleer zijn in beslag genomen door de Staatsgesponsorde parasitaire nepeconomie, de zelfverklaarde "sociale" economie. Oxfam wereldwinkels, interimkantoren, werkwinkels, kringwinkels, fiscale- en andere adviesbureaus en immokantoren.
Internet, degenen die het toegankelijk worden begin jaren negentig meemaakten weten dat er totaal niks werd geblokt. Google - nu zelfs haast niet meer voor te stellen, gaf zoekresultaten als een database query, louter gesorteerd van meeste treffers tot 1, en ALLE pagina's als 1 2 3 4 ... tot duizenden. Je kon bij 1000 pagina's direct naar nummer 500.
Gaandeweg hebben ze die volledige toegankelijkheid gereduceerd tot een strak keurslijfje met reklame en andere incluis Staats-propaganda, eerst bovenaan, dan OOK onderaan (omdat mensen het zo omzeilden) en tenslotte dumpten ze die directe navigatie helemaal.
Tenslotte nog iets: bovenstaande, en alles, is duidelijk NAZI COMMIE. Het is TERREUR. Daar is maar op één manier een eind aan te stellen: VERZET.
De terreurorganisaties / maffia's tegenwerken op alle beschikbare manieren.
Dat kan al beginnen met slimmer te wezen / verder te kijken dan het belerende kleuterniveau dat propaganda typeert.
Op alle vlakken. Laat die propaganda je niet tot foute beslissingen brengen die je zaken doen verliezen waarvoor je hebt gewerkt.
Dat zal de centraal plannende dievenbende lastiger maken, en nopen tot driester, brutaler en dus openlijker / herkenbaarder als dusdanig, op te treden.
Waarmee nog meer mensen hen doorkrijgen, zich verzetten.
Centrale planning heeft een achilleshiel: het falen van Verdeel en Heers. Als een overgroot (en dat kan niet anders) bevolkingsdeel zich organiseert / samenwerkt TEGEN hen, weigert gedwee mee te werken MET hen, zijn ze kansloos.
Censuur is een latere fase van propaganda, met "later" in de zin van dat de centrale planning het al lastig moet hebben, om genoopt te zijn tot censuur. Dus moet dat verzet in feite al goed bezig zijn.
Dus doe wat moeite, als is het maar een sloganeske prul, zoals dat shirt van me, met de tekst:
DE DESERTEURS UIT DE ECONOMIE.
HET NIEUWE IMMUUNSYSTEEM
HET GEVAARLIJKSTE GELOOF (iets dat ik deze zomer oppikte bij het ontdekken van het boek "Het Meest Gevaarlijke Bijgeloof" van Larken Rose).
DWANG GEZAG OVERHEID
... waarmee ik rondloop sinds ze mij troffen met hun gezichtsboerka dwang.
Doorprik de valse suggestie van vrijwilligheid van die
"de meeste mensen volgen de richtlijnen"
en speelse
"corona-safe".
... en "we" staan weer een stapje verder in de eliminatie van dit Neonazisme, en misschien zelfs bij het eindigen van het concept "overheid".
Ik vind dat het iets uit de tijd is.
"We" moeten, ter wille van behoud van de voordelen van samenleven, ijveren voor een samenleving met een groepsimmuniteit tegen het virus "overheid".