Los bericht bekijken
Oud 28 november 2020, 15:55   #84
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik kan hier de ene na de andere racistische uitspraak van De Winter linken. Het ergste was toen hij begon te schreeuwen dat hij een blank Europa wenst (discriminatie op basis van huidskleur). Ik volg Thierry Baudet al een hele tijd en heb nooit zo'n uitspraak bij hem gezien.

Baudet en De Winter lijken in de verste verte niet op elkaar qua standpunten.
Dat er een probleem is met Islamitische migratie weten we allemaal. Maar onder de mensen die dat vinden zitten er nog grote verschillen. De meesten van ons zijn niet racistisch
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201126_96739857

Citaat:
Vooral de argumenten die hij aandraagt om zich met hand en tand te verzetten tegen die coronamaatregelen, schokken de meeste andere aanwezigen. “Thierry stelde uiteindelijk dat hij drie miljoen doden zou accepteren als daarmee onze vrijheid gered werd”, aldus Pouw-Verweij in de brief. “Op een gegeven moment riep hij dat corona de wereld in gebracht was door George Soros (de Joodse Amerikaans-Hongaarse miljardair, nvdr.) en anderen, om onze vrijheid af te nemen en een nieuwe wereldheerschappij te starten.”

Hij wil niet luisteren als de anderen proberen hem bij te sturen. “Hij zei dat vechten over thema’s zoals EU, immigratie of islam zinloos was, want als ze onze vrijheid hebben afgenomen en we een communistische staat zijn, dan schoppen ze toch alle domme negers Europa uit.”

Ook de beschuldigingen van antisemitisme binnen de jongerenafdeling komen ter sprake. Als Pouw-Verweij zegt dat de partij antisemitisme of nazisme nooit mag tolereren, krijgt ze de volle laag. “Waar komt jouw kruistocht tegen het antisemitisme vandaan? Bijna iedereen die ik ken is antisemiet.”