Los bericht bekijken
Oud 6 december 2020, 21:46   #86
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Hoeveel woonwijken worden verpest door kinderen. Als,ze klein zijn lopen ze te krijsen, brullen of bleiten dat horen en zien vergaat. Buiten gestampt door hun ouders, die in huis rust willen, lopen de jongen de wijk te terroriseren met hun extreem lawaai. Thuis komen na een dag stress op het werk en wat genieten van de rust zit er niet in met zulke krijskoters. Geef mij dan maar wat blafjes van een hond.
Als ze ouder zijn zitten ze met hun ghetto blaster op het speelpleintje de wijk wakker te houden tot na middernacht.
Dan zijn honden heel wat meer sociaal aanvaardbaar. Voor normale mensen. Verkrampte idioten gaan dan op fora wat lullen over afknallen....
Zelf nooit jong geweest?
Ik anders wel, ik voetbalde op straat, zette de muziek hard genoeg voor heel de buurt, racette met de brommer, ging appelen pikken, klom in de bomen, gebruikte de bloemen uit de buren hun voortuin om een bloemenkroon voor mijn vriendinnetje te maken, ging zwemmen in de vijvers, kanalen en beken, pikte snoep in de winkel, liep door de maïsvelden, deed belleketrek, hield kampvuren, ging stropen, schoot met klakkebuizen, kwam vaak te laat thuis om te eten, ...

En als het je niet aanstaat dat kinderen en jongeren leven, verhuis dan naar een bejaardentehuis.
Kinderen en jongeren zijn niet gemaakt op stil op een stoeltje te zitten, net als honden niet gemaakt zijn om aan de leiband te hangen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden