Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2005, 12:34   #87
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke
Daar bestaan inderdaad opvangtehuizen voor...maar uiteindelijk heb je het dan jezelf aangedaan...

Dat is een vraag die ik mezelf ook vaak stel...

Het huidige Systeem is "zolang onze beleidsmensen hun zakken goed kunnen vullen " en ik heb dat eigenlijk dat het altijd zo is geweest...al geweten
langs de andere kant wat is luxe...en dat m'n waarde is iets dat veel mensen vergeten,en er meteen een basisbehoefte hebben van gemaakt...(TV is luxe bvb)

Die kloof heeft er altijd al geweest...geef nu toe heeft u het al anders geweten?ik niet hoor...integendeel...
de geshiedenis leert dat indien de kloof te groot wordt dat dan de rijken gelyncht worden door de armen
de geschiedenis leert dat indien we niet om de honderd jaar een revolutie willen dat we dan die kloof heel nauwgezet in het oog moeten houden

hebt ge al es honger gehad
na nen dag of drie nie eten dan krijgt ge adrenalinestoten
en die krijgt ge van de natuur om bvb agressief genoeg te kunnen zijn om een beest te molestreren
een kat in het nauw maakt rare sprongen
maar met dat soort van zaken heeft niemand hier ervaring
omdat ge dat niet kent omdat ge allemaal veel te verwent zijt kunt ge u ook niet voorstellen hoe een rare sprongen dat een hongerige massa mensen maakt
ge wilt dat niet weten hoor.
dan valt er niet meer te klappen zulle
ik heb al eens twintig dagen niet gegeten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden