Los bericht bekijken
Oud 7 december 2020, 13:51   #191
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Ik volg, zoals mijn vader zegde, niet de bevolking zoekt de tweestrijd.
Telkens als het in Brussel verkeerd gaat met de regering wordt het communautaire rookgordijn boven gehaald.
Dat was dan 40 jaar geleden en wordt met de dag erger door te verdelen postjes in de nu ondertussen hoeveel regeringen?
Ik weet enkel door de Corona dat we momenteel 8 ministers van gezondheid hebben ....?
Dat is het probleem waar dringend een oplossing moet voor komen, afslanken die handel.
De boel splitsen is de meest eenvoudige oplossing en als ze dan aan Vlaamse kant nog van die onnozele en gekke bokkensprongen maken zoals ze inderdaad veel en veel ook aan Vlaamse kant vandaag de dag doen... Hewel dan worden ze toch regelrecht afgestraft door het Vlaamse kiespubliek en zal het vlug gedaan zijn met die ook Vlaamse onnozeliteiten waar de Vlaming vandaag de dag niets tegen kan doen want dat speelt regelrecht in de kaart van la Belgique en 100% in het het nadeel van Vlaanderen... Maar de welvaart en het welzijn van Vlaanderen, buiten om als melkkoe dienst te doen, is de laatste zorg van la Belgique, waar alles geblokkeerd zit...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 7 december 2020 om 13:52.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden