Los bericht bekijken
Oud 14 december 2020, 12:21   #43
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De Geest kan ook heel normaal buiten het lichaam treden alleen al door de wereld buiten te zien en ook door het eeuwige en oneindige te denken.

De hersenen zijn een instrument, een middel, maar niet de geest zelf, dat is het denken.
Zoals ook je computer een middel is.
We worden ons beter bewust van wat onze geest kan binnen slepen en sterker dan onszelf kan zijn.
De kracht van negatief denken kan tot zelfmoord leiden, zelfverminking, tunnelvisie, ...
Zijn dat geen 3 krachten die enorm overheersen in slechte tijden?

Een idee/geest kan een mens bezitten en beperken of verrijken. Ik zie weinig verrijking door God uit onze samenleving te plaatsen. Deze transgenders en dergelijke zijn een regelrechte voorbode van zeer slechte satanische tijden die op ons afkomen. Maar wie dat luidop durft opperen is transfoob.
Wel, ik zeg hier als mijn naakte persoon zonder vijgenblaadje: We lopen naast de wet van God en zullen de duivel in ruil krijgen.

In die film dat ik gedeeld kreeg van Diego Raga in "zijn religieuze mensen idioten", wordt perfect verwoord hoe mensen voorbeelden zoeken om na te doen en hoe dat nadoen hun persoon zal identificeren.
Er wordt te weinig geworsteld met ideeën en klakkeloos aangenomen of verworpen op noties. Want vaak is iets in vraag stellen not done en om te camoufleren dat ze geen antwoorden hebben gaan ze je bespotten.
Ze bespotten liever een ander en zichzelf dan eens naakt te onderzoeken waar het in wezen werkelijk over gaat. (naakt is een metafoor in deze zin).

Maar ik zie toch niet als enige welke slechte krachten de mensheid nu massavormen en welke freakshow we in ruil kregen?

Laatst gewijzigd door CUFI : 14 december 2020 om 12:23.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden