Ge luistert beter naar die wat oudere predikanten die er al in verdiept zaten voor u.
Het is als christen in Europa niet gemakkelijk een kerk te vinden.
Eens ge er een paar kunt verbinden tot uw kerk en dat reflecteert op deze tijden; dan zullen de oogjes wel opengaan.
Als de 7 dagen, de slang, gevallen engelen, de ark, toren van Babel en meer archetypes zijn, wat is er dan nu aan het gebeuren denk je? De mens is al lang niet meer in controle over deze planeet en is dat nooit geweest. Zelfs niet over zichzelf, iedereen zingt het liedje van “the narrative” mee onder massa hypnose sedert begin der tijden.
Sta me toe mezelf te nederigen voor iets groter dan de mens. Want die geest dat de mensheid gevangen heeft, geeft er niets om waarin je gelooft. Het agenda is lang voor u besproken en de klok tikt.
Bepaalde mensen in onze politiek willen de frequentie zo laag mogelijk houden omdat “mensen” (hun mensen) een verkoopwaar zijn geworden. Het zal niet lang meer duren of u, het verkoopwaar, bent digitaal gelinkt aan databasen die meer over uzelf leren dan jij over uzelf leert. De mens zal dan ook als verkoopwaar geëvalueerd worden.
Als wij ons daar niet tegen bewapenen met de de geest van God zal ons deel tot hel herleiden. God als archetype in uw leven is het enige dat telt en vruchten naar geloof afwerpt.
Laatst vroeg ik me af welke geest er verbonden kan zijn aan de multimedia waar wij als mensheid zo aan kleven. Als een demon zich kan verbinden aan objecten en mensen: is dat dan niet reeds op massa schaal bezig?
Hoe menselijk is de transformatie nog te noemen als uw eigen media het nieuws maakt en niet meer reporteert?
De vraag is niet of de duivel bestaat, de vraag is: wat gaan we er tegen doen?
Not to act is to act.