Los bericht bekijken
Oud 18 december 2020, 11:12   #596
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welja, maar daar heb je de "medische wereld" niet voor nodig. Kan jij niet zelf nadenken, opzoeken, afleiden ? Moet een expert het U altijd orakelen ?

Gaat 99% van de mensen, wel of niet, dood gaan door covid ?

Gaat meer dan 1% van de mensen dood gaan door covid ?

Hoeveel mensen gaan er elk jaar dood ?

Kan je die 3 vragen zelf beantwoorden, en dan praten over "miserie" ?

Iedereen gaat dood, 2 absolute waarheden; je wordt geboren en je gaat ooit sterven.
Een pandemie zoals nu is "ons" mij althans ongekend in onze contreien dus verlaat ik mij min of meer op de medische kennis van anderen.
Niet op die van de politiekers, maar die bekijken het tevens van uit de economische kant.
Vandaag heeft niemand het wondermiddel tegen het virus op zak maar kijk naar China waar ze krachtdadig zijn opgetreden, die lijken toch succes te boeken.
America deed het niet en het is daar een Corona kerkhof en wij Europeanen zoals altijd lopen onbeslist wat heen en terug.
Toen ze hier nog volop aan het verklaren waren dat maskers niet hielpen droeg ik er reeds een en ik had van de eersten ontsmettingsmiddel voor de handen in huis.
En toch ben ik helemaal niet bang van de dood maar ik doe wat ik moet doen voor mezelf en om niemand te besmetten.
Veel meer kunnen wij niet doen maar moesten we het "allemaal" doen denk ik dat we beter vooruit zouden komen.