Los bericht bekijken
Oud 19 december 2020, 10:38   #67
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat het idioot is om proberen eerlijk te zijn ten opzichte van mensen die zelf leven van oneerlijkheid. Ik denk dat het veel beter is om hun eigen waanzin tegen hen te gebruiken, dan om eerlijk proberen te zeggen dat ze waanzinnig zijn.

Als we kunnen aangeven dat het moordenaars zijn omdat ze NIET de juiste maatregelen namen (juiste middelen voorschrijven !) is dat veel en veel schadelijker voor hun kwakzalverij, dan proberen uit te leggen dat zij de maatschappij kapot maken.

Want eens je een barst kan krijgen in hun imago "we zijn dokters die het volk willen behoeden van ziekte", dan is het nadien veel en veel gemakkelijker, als ze op de grond gevallen zijn als moordenaars die niet VOLDOENDE DEDEN, dat ze ook nog eens NUTTELOZE schade veroorzaakten.

En eens er een behandeling is, gaat het moeilijker zijn om de angst psychose waar ze op teren, aan de gang te houden. Eens we tonen dat ze nu express mensen hebben laten kreperen, gaan ze nadien meer moeite hebben om nog als "verantwoordelijke dokter" dingen kunnen te declameren. Het laat ons toe om op diezelfde emotionele snaar te tokkelen dan zij, en veel harder. Dat is uiteraard oneerlijk, want DAT was het probleem niet eens. Maar het is wel veel efficienter om ze te pakken bij hun eigen "zie ne keer hoe erg het is" als we kunnen zeggen 'en ge wist wat ge moest doen maar ge hebt het niet gedaan!'. Ja, nadien moeten de mensen ook beseffen hoe waanzinnig die gasten zijn.

Maar eerst moet hun reputatie als "goeie dokter" eraan. En ik denk dat we met ivermectine wel degelijk een "cadeau van de hemel" hebben.

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 december 2020 om 10:40.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden