Los bericht bekijken
Oud 21 december 2020, 19:35   #170
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina Bekijk bericht
Onzin, we zijn niet allemaal kleuters he! Als dit niet past in de huidige programmatie dan moet er dringend plaats gemaakt worden om hier dieper op in te kunnen gaan. De impact is veel te groot om het oppervlakkig te houden.

Niet alleen dat, het wordt ook gruwelijk saai om iedere keer weer hetzelde oppervlakkige gezever zonder gedegen onderbouwing of kritische noot te moeten aanhoren. Ik ben al afgehaakt in April, maar blijkbaar zijn er toch nog kijkers die dit wel nog kunnen aanzien want het zijn altijd dezelfde individuen die uitgenodigd worden. Als ik die Vlieghe of Mollenberghs bezig hoor op TV dan heb ik soms de indruk dat ze tegen 8-jarige kinderen bezig zijn: niveau nihil, en dat is dan het zogenaamde kransje van onze academische wereld. Niet moeilijk dat ons onderwijs verder wegzakt.
Gezien het aantal kijkers voor thuis en familie denk ik dat er heel veel kleuters naar tv kijken. Van Ranst op het nieuws dan krijg je een weinig wetenschappelijke uitleg. Een specifiek programma waar de echte wetenschap eens uit de doeken wordt gedaan zou niet slecht zijn.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden