Los bericht bekijken
Oud 22 december 2020, 20:16   #2014
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Post 2008? De zoveelste post die eigenlijk je reinste reclame is voor een privé boek. .
Juist. En waarom moet dat boek door iedereen gelezen worden? Omdat het een breed maatschappelijk probleem aan de kaak stelt, namelijk het
niet naar behoren functioneren van onze overheidsdiensten.

Citaat:
Wat is dáár de toegevoegde waarde van???
Voor onze overheidsdiensten en hun fanclub, niets. Voor alle andere burgers die leven onder de Belgische wetgeving en Belgische overheidsdiensten, veel.... zeer veel.

Citaat:
Die Erik lijkt me niet echt een speurder te zijn, hee...
Daar zou je nog van kunnen verschieten maar voor dit boek moest het ook niet echt hé, al het opzoekwerk rond de - einde 2005 - overgenomen
vennootschap is zeer minutieus door de gerechtelijke politie van Mechelen in een lijvig en naar mijn inziens volledig dossier samengevoegd.

Wie, wat waar heeft mispeuterd is gewoon na te lezen en staat lijnrecht tegenover het standpunt van de fiscus wat onze herziening
inkomstenbelasting aangaat. Maar, zoals jij het vertikt om het boek te lezen vertikt ook onze fiscus om het dossier na te lezen. Het echt nalezen
hoeven ze eigenlijk niet, alle relevante stukken zijn in de loop der jaren reeds meermaals naar hen toe gestuurd, de fiscus
moest dus alleen verifiëren of de door gestuurde stukken ook daadwerkelijk uit het dossier kwamen. Nu, dat lukt hen tot op heden nog
steeds niet. Waarom niet? Lees het boek zou ik zeggen.

Heb je er al ooit bij stil gestaan hoeveel onnozele praat onze fiscus bij elkaar moet gefantaseerd hebben om gelijk te krijgen in
een vonnis in Eerste Aanleg? Een dossier bij elkaar verzinnen op basis van totaal van de pot gerukte redeneringen?

Intern weten ze bij de fiscus de waarheid al sinds einde 2009. Kijk eens naar de kalender ... we zijn bijna 2021.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 22 december 2020 om 20:33.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden