Los bericht bekijken
Oud 23 december 2020, 09:44   #2016
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
En maar reclame blijven maken, en maar reclame blijven maken...
En daarin ben jij de laatste dagen mijn grootste medestander, ook uw reacties trekken lezers naar deze draad.

Citaat:
Voor iedereen moet het intussen voldoende duidelijk geworden zijn wat de wáre opzet van deze draad is en altijd geweest is, me dunkt!
Kijk naar de datum van de opening post , 2 september 2013.
Toen leefde bij ons nog het idee dat deze foute belastingaanslag terug te brengen was naar een fout van één nogal onoplettende BTW- ambtenaar.
Toen echt niet de moeite om er een boek over te schrijven. De tijd erna (2013-2014-2015-2016-2017-2018-2019) is druppelsgewijs de
info binnen gekomen dat er veel meer aan de hand was.
Beetje bij beetje bleek alles toch een bedenkelijke oorsprong te hebben en was het toch de moeite om er
*een boek over te schrijven.
*een artikel in het Laatste Nieuws te publiceren
*een artikel in Dag Allemaal te plaatsen
*een interview weg te geven op de virtuele boekenbeurs
*enz...

De journalisten en redacties die beslissen om deze zaak te publiceren doen dit niet zomaar. Zij gaan wel degelijk na of de waarheid geen
geweld wordt aangedaan en geven tegelijk de fiscus de kans om binnen het artikel te reageren.

Citaat:
dan je er in je maag gesplitst krijgt op VTM en andere pulpzenders!
Ik weet niet of je het beseft maar je kan perfect dit forum gebruiken zonder deze draad te openen, te lezen en er al dan niet op te reageren.
Alle reacties helpen wel om dit onderwerp actueel te houden. Dat deze afkomstig zijn van verwonderde mensen, vak gerelateerd of gewoon
uit frustratie, het maakt niet uit.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 23 december 2020 om 09:45.
Johan Daelemans is nu online   Met citaat antwoorden