Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat
Er zijn natuurlijk 2 methodes om terug te keren naar hoe het vroeger was. De beperkingen afschaffen en FU zeggen maar Gipsy gelooft blijkbaar dat we een hoog besmettelijk virus kunnen verslaan door in het weekend binnen te blijven en al ons vertier op te geven.
Hij is echt bang, de propaganda werkt, dat is duidelijk.
|
Ik ben minder "bang" dan de doorsnee Belg. Op het bedrijf vergeet ik regelmatig mijn masker op te zetten als ik me verplaats.
Zaterdag ben ik terug naar de Abattoir markt geweest waar het koppen lopen was en voor de grote meerderheid moslims. Ik ga ook naar de supermarkt zonder me veel vragen te stellen.
Het probleem is dat ik beperkt ben in mijn werk omdat ik de Azïatische fabrieken niet kan bezoeken en mijn werk er onder lijd. Niettegenstaande dat dat 2-3 keer per jaar zware trips zijn is het ook een soort break om Belgie op afstand te bekijken. Die break is nu weggevallen net zoals de mensen daar waar ik al sedert tientallen jaren contact met heb.
Als ze de niet essentiële winkels sluiten zit ik meer te vloeken dan eender wie op dit forum want dat zijn mijn klanten en dus zwaar verlies.
Bang nee, moedeloos ja.