Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo
Als jij het niet gelooft: ga kijken naar het AZ St Lucas in Brugge.
Je geraakt er niet binnen.
|
Als we willen weten wie daar ligt, moeten we gaan kijken, maar we raken niet binnen? Wat..? Welke dresscode is er dan?
En wie ligt daar nu eigenlijk?
De feestgangers? Hun oudere familieleden? Andere ouderen die ze in gezicht gespuwd hebben? Toevallige winkelbezoekers die achter de feestvierders aan de kassa stonden?
Komaan boduo... jij beweert dat het door de lockdownfeestjes komt dat het ziekenhuis nu vol ligt, dan neem ik aan dat je daar gegevens over hebt en het ook kan aantonen. Zoniet, dan zijn het vermoedens of is het van horen zeggen.. Ook goed hé.. daar niet van. Maar het is wel eens zo beleefd als jij gewoon je bron zou meedelen in plaats van anderen er te laten naar zoeken..
En euhm.. ik heb geen smartphone..

Maar goed, ik ben ook niet compleet debiel, dus heb toch even wat opgezocht.. blijkt dat de bezoekers aan het St.Lucas ziekenhuis het virus daar binnenbrachten.. nou nou.. ik zou denken dat je mensen in het ziekenhuis (=zwakkeren) niet zou willen besmetten en er dus uit de buurt van blijft. 't Is te zeggen, dat zou ik doen, uit respect voor die zwakkeren & het zorgpersoneel. Solidariteit en van die shit..
Nog niet gelezen hoe die bezoekers aan het virus kwamen.. er staat nergens iets over lockdownfeestjes..... 'k zal het nog wel vinden en je mag uiteraard helpen zoeken hoor..