28 december 2020, 14:01
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar "zijn versie" van de feiten. Dat moeten nogal argumenten zijn. Argumenten die rechtvaardigen dat:
- In de plaats van af te remmen (wat hij perfect kon) hij koos om een kind een knietje te geven;
- Daarna gewoon verder reed (alsof er niets aan de hand was);
- Zich nog later wentelde in excuses door te zeggen dat hij zijn bel had gebruikt ...
Wel, ik zou het hem wel eens willen horen zeggen allemaal. 'Zijn versie van de feiten' zegt hij. Dat iemand na wat is gebeurd, daar nog durft mee af te komen, zegt veel over de man. Dit is nu echt eens het profiel van de bestuurder die ook met een wagen vluchtmisdrijf pleegt en zijn slachtoffer voor dood laat liggen als er geen getuigen zijn.
|
Zoiets van : "Ik kwam door die bocht tegen een lage snelheid, maar iets van een 35 km/h, allez een 10 meter per seconde, en heb gebeld toen ik zag dat er volk in mljn weg stond. Dus die familie had zeker een seconde tijd om de weg vrij te maken voor mij . Dus dat die zo lang bleven staan is toch mijn schuld niet zeker. En ik met pakweg 70 kg tegen 10 meter/sec had dat wicht van misschien 30 kilo een heeel stuk verder kunnen catapulteren, maar ik wou mijn knie sparen dus heb ik maar een licht waarschuwingstikje gegeven. En in plaats van mij daarvoor te bedanken, dient die klotefamilie klacht in. Er is geen respect meer tegenwoordig. Alleman denkt alleen maar aan zeneigen."
|