Los bericht bekijken
Oud 29 december 2020, 01:24   #8638
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

2021 is nog niet begonnen, of we mogen het alweer vergeten.

Mensen gaan onnozel worden van de opsluiting.
Met mij is het door de bijkomende stress - véél stress - veroorzakende 'maatregelen' al een eerste keer verkeerd beginnen te lopen begin mei 2020.

Gelukkig vond ik bijna onmiddellijk hulp, en kreeg ik de volle steun van mijn directrice.

Tegen half juni dacht ik dat het ergste achter de rug was.

Er bleef echter slecht nieuws komen (op persoonlijk vlak deze keer, maar dat gegeven op zich verandert niets aan de stress-factor die 'slecht nieuws' sowieso altijd is).

Begin oktober bleek dan dat de zomer niet bepaald had geholpen 'de batterijen terug opgeladen' te krijgen.

En in de nacht van 12 oktober 2020 sloegen de stoppen bij mij voor het eerst helemaal door.

Net op tijd zeer dringende hulp gekregen.

In de nacht van donderdag 15 oktober 2020 is mijn hele 'systeem' 'ontploft', en nu word ik gevolgd door een team van psychotherapeutes, huisartsen en een psychiater.

Volgende afspraak met deze laatste nu woensdag.

Op dit forum trof ik gelukkig een groep mede-mensen aan die - ongewild - een soort tegen-team vormen.

Mijn vertrouwen in de psychiatrie kreeg immers reeds een eerste serieuze deuk enkele jaren geleden. Ik denk dat ik het daar op het forum ook al even over heb gehad. Dat was een soort "One Flew Over The Cuckoos Nest" op z'n Belgisch.

Met wat er nu reeds op 'het programma' staat, te weten 'medicatie', zal ik nog wel één & ander te 'rapporteren' hebben.

Als mijn buren MOETEN klikken omdat ik een feestje hou (wat ik sinds ik hier woon nog niet deed met meer dan één bezoeker tegelijk, maar soit), dan ga ik OOK klikken over hoe 'het systeem' omgaat met 'probleemgevallen' als "djimi".

In het geval van de 'medicatie' word ik alvast een soort proefkonijn, want "aripiprazol" is volgens de informatie die ik erover vond nog niet écht voldoende getest op niet-schizofrenen (wat ik niet ben; ik ben 'bipolair').

Ik ga dus vragen of ik ervoor betaald word (of op z'n minst gratis behandeld).

En ik heb nog 'n pak méér vragen voor de shrink.

Het 'kennismakingsgesprek' op zich leverde al méér dan voldoende materiaal voor een novelle.
Het ziet er naar uit dat ik daar de komende maanden véél tijd voor ga vinden

Een toneelstukje of kortfilm zal er niet van mogen komen, voorlopig. En voor muziek daarrond is het ook niet de meest geschikte tijd.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden