Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer
Wat geval twee betreft: dat zou niét terecht zijn, want je stelt je niet op als waarzegger.
|
Kijk, de interviews van sommige Franse professoren, waaronder Raoult, waren ook altijd vol wetenschappelijke caveats maar niettemin zegt men nadien zonder blozen "Raoult had dit of dat voorspeld" en wordt hij daarvoor door het slijk gehaald.
Het discours is er helemaal geen van waarheid of zo, maar van "eenheid en propaganda", en allen die daar niet 100% aan meewerken zullen als landverraders naar de goelag gevoerd worden he.
Citaat:
Voorts kijk je nu enkel naar wat er voor jezelf in zit (binnen een enge definitie van 'eigenbelang'), nu goed, die axiomatiek heb je je ooit eigen gemaakt, ik zal die discussie daarover hier niet heropenen. Overigens begrijp ik het in dit geval wel: de tegendruk zou inderdaad best groot kunnen zijn, ook van random idioten allerhande. Weinigen zijn daartegen bestand. Vandaar misschien het meer bescheiden plan B: een viroloog hier uitnodigen?
|
Ik denk dat je het gevaar van een gekke hysterische bende niet mag onderschatten.
Ik zou het eerlijke standpunt van een immunoloog willen horen over mijn "twijfel" want ik ben niet gek: ik ben geen immunoloog. Ik doe 1 + 1 = 2, maar het is mijn vakgebied niet. En ik wil dat antwoord enkel maar voor mijzelf en mijn naasten, om te weten of het uiteindelijk slim is of oliedom om zich te laten vaccineren als men geen 60+ is op dit moment.
Citaat:
Wat je zegt onder mogelijkheid drie, getuigt wel een beetje van kwade wil.
|
Juist ! Mijn pret zou niet op kunnen eerlijk gezegd