Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2021, 16:51   #2489
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.912
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat past mooi in het plaatje van onderdrukking , geen enkele tegenspraak of tegen acties tolereren.
Dat maakt het nog steeds geen reële dreiging die militair optreden vergt.
Die realiteit is dat het een protest was met duidelijke politieke motievenen geen undercover aanval op Israel.
Israël deelt uw mening niet.
Een staat die aangevallen wordt heeft het recht zich te verdedigen. Of zijn die vuurpijlen en andere ongein geen aanval?
Citaat:
Hoezo een ongewenste bijvangst?
Er waren snipers welke spotters met high tech apparatuur hebben om alles heel goed te kunnen zien, beschikbaar hadden.
Het feit dat het percentage gewonden veel hoger lag dan normaal , en met heel veel soortgelijke verwondingen in de benen, wijst op opzet. Ook zeer goed herkenbare personen zoals paramedics, kinderen en press mensen, zijn gedood door sniper fire. U weet ook dat dit wijst op opzet.

4 gewonden versus 28000 gewonden en 190 doden.
Wie is dan de aggressor?
Ik weet dat ik het u al eerder gevraagd heb. Zou het niet beter van Israëli troepen zijn die high tech in te zetten om van die gewonden "niet gewonden" te maken?
Citaat:
Ongewapende demonstranten zouden een werkelijke bedreiging zijn voor een high tech leger . Dit soort kletspraat wordt nog geloofd ook .Dat heeft men een 30cm dikke gewapend betonnen plaat, met kevlar verstevigt, voor hun kop die voorkomt dat ze de realiteit zien.
Dachten de Britten ook toen ze tegen de Zulu's optrokken. Een hoop wilden met dierenhuiden schilden en ijzeren stootspeertjes tegen een modern leger met de beste vuurwapens.
Citaat:
Zeg het is , welke situatie negeer ik ? Tegen de huidige realiteit zijn is iets heel anders dan hem negeren, het is juist een dieper bewust zijn van de realiteit.
dat schrijf ik toch, "we kunnen u niet beschuldigen van de situatie te ontkennen". Nu is het weer niet goed of wat?
Citaat:
De blokkade wordt niet ontkend , maar wel de effecten ervan .
De effecten zijn duidelijk. De doorsnee Gazaan zit in een hellhole. Met kans op bommenbuien als er weer eens vrijheidsstrijder met vuurwerk stunt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden