Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc
Ook dat is niet waar.
Je hoort bv vanuit die hoek juist vaak het discours dat "kinderen krijgen slecht is voor het klimaat".
Vandaar dat je daar ook veel voorstanders ziet van euthanasie. Scheelt weer een ecologische voetafdruk.
Echte extreme groenen willen het liefst dat de mensheid uitsterft zodat "het klimaat gered kan worden"
|
Verduiveld; dan ben ik een groene maar ik wist het zelf nog niet.
Een mens leert hier alle dagen bij. Nu nog wachten tot ze beseffen dat we er hier een woestijn van maken. Ondertussen sleuren we hier voldoende mensapen binnen die kunnen gedijen in zeer droge omstandigheden.
Ik heb al diverse jaren nieuwe droogteperioden met succes voorspeld.
Dit jaar komt de volgende. De boeren zullen weer rondrijden met hun beertonnen. En wat doen we er aan? Die sukkelaars verbieden van water te pompen uit te droge waterlopen. Daar zijn we kampioen in. In regeltjes maken en verbieden.
En dit terwijl we ons best doen om alle water zo vlug mogelijk ongehinderd naar de zee te laten lopen. Maar bon. Ze zijn weeral verwittigd. Maar er zijn hier te veel gediplomeerden op kabinetten die het beter weten.
Als je oplossingen voorstelt die bijna niks kosten moet je eerst een partijkaart kopen voor er naar je geluisterd wordt. Zonder die kaart kun je niks weten. Ben eens benieuwd hoe de vroegere woestijnbewoners het zullen aanpakken. Of komt de tijd dat ze hun vrouwen met zeikvaten op hun kop de woestijn zullen in sturen? Want om een put te graven zijn die baardapen te lui. Ik wacht af en zal smakelijk lachen als die beerkarren over onze wegen zullen koersen. Maar ik heb er geen zaken mee. Ik ben geen boer en evenmin lid van de boerenbond. Dus ze kunnen de pot op.