Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton
Neen, omdat men op dat moment nog geen kennis hadden van goed en kwaad. Dat kregen ze maar als ze kennis hadden genomen van de boom der kennis.
 Zeg ventje, kom je hier wat trollen ?? Hoeveel keer moet ik nog herhalen dat ze nooit op één moment onsterfelijk geweest zijn? Om onsterfelijk te worden hadden ze aan de levensboom hebben moeten gezeten en dat is hen niet gelukt. Dat is ook de reden waarom ze uit de hof van eden zijn gezet. Sorry, maar zo krijg ik het idee dat je een verstandelijke handicap hebt.
Dat is geen interpretatie maar een indoctrinatie.
Wat ik je zeg is wat in Genesis staat of is dit niet een deel van de Bijbel ??
Noch de duivel noch de zondeval bestaat niet. Dat zit tussen je oren. Allee, dan zit er toch nog iets tussen je oren. 
|
Ik ben uw theologische ongeletterdheid beu. Begrijpend lezen is lager onderwijs en uw sofia verkoop je maar aan Babyloniërs.
Genesis 3:22-24 Toen zeide de Heere God: Ziet, de mens is geworden als Onzer een, kennende het goed en het kwaad! Nu dan, dat hij zijn hand niet uitsteke, en neme ook van den
boom des levens, en ete, en leve in eeuwigheid.
Zo verzond hem de Heere God uit den hof van Eden, om den aardbodem te bouwen, waaruit hij genomen was.
En Hij dreef den mens uit; en stelde cherubim tegen het oosten des hofs van Eden, en een vlammig lemmer eens zwaards, dat zich omkeerde, om te bewaren den weg van den boom des levens.
Het staat er, maar als je niet kan begrijpend lezen en cherrypickt met de Bijbel zonder dat op de Evangelies te reflecteren, kan je er van maken wat je wilt he.