Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
Waarom dweept iedereen zo met Biden?
Zal die het allemaal in goede banen weten te leiden of zal het nog een zwaardere lijdensweg worden?
Zal hij zijn rol als 'puppet on a string' waar weten te maken of zal hij beroep moeten doen op al zijn helpertjes (ook vorige presidenten) die nu al in ellenlange rijen staan aan te schuiven om hem te helpen.
Begrijpt u mij niet verkeerd, Trump heeft fouten gemaakt maar toch ben ik van mening dat men in de VS nog gaat janken dat men hem de laan uitstuurde.
|
Trump was een bedrijfsongelijk. Door vooral CNN grootgemaakt in 2015 en 2016 met de bedoeling Hillary met een landslide te laten winnen. Het bleek echter dat ze hun eigen Frankenstein monster hadden gecreëerd.
De meest slechte uitkomst voor de Democraten is deze. Ze hebben nu een ultra kleine meerderheid in huis en Senaat. Er zal een strijd losbarsten wie de echte Democraten zijn, nu Trump weg is. Trump zal de komende 4 jaar de GOP verder laten radicaliseren, het huis en de senaat veroveren en in 2024 weer president worden.
Mijn vraag is hoelang de Woke sekte zal blijven bestaan? Ik denk en hoop dat deze door Biden wat zal uitdoven.