Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2021, 14:15   #91
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik mag geen enkele vorm van stamceltherapie neen en ook geen genetische manipulatie. Ieder mens moet een respectvolle uitvaart krijgen, ook geaborteerden.
Dat is een beetje idioot he. Dat is zoals die mensen die geen enkele behandeling op basis van de letter "e" willen.

Citaat:
Bedankt alleszins om dat in mensentaal uit te leggen. Ik weet nu dat we met genetische manipulatie te maken hebben en dat mag ook niet van mijn persoonlijke godsdienst.
Ik leg U precies uit dat het GEEN genetische manipulatie is, omdat het genetische materiaal niet gewijzigd wordt.

In welke mate is een "nieuwe (valse) dienstnota aan de fabriekshal geven" een verandering van de bibliotheek waar die nota niet vandaan kwam ?

Want anders ga ik U het leven moeilijk maken: dan mag GEEN ENKELE proteine die niet van natuurlijke oorsprong is, genomen worden he. Want ELKE PROTEINE is ook uiteindelijk een afschrijven van een genetische code.

Als voor U "een andere RNA molecule binnenbrengen" (een die dus NIET van uw genetisch materiaal gecopieerd werd) voor U een genetische manipulatie is, dan is "een andere proteine binnenbrengen" (die niet door uw ribosomen van een RNA molecule vertaald werd) dan toch ook "een genetische manipulatie" ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden