Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2021, 19:49   #79
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
U bent weer heel inhoudelijk bezig.
Persoonlijke aanvallen als de argumentloosheid toeslaat.
Mocht ik een politiek rechts persoon zijn, ik zou het rode driehoekje aanklikken.
Dus vrees niet.
U weet duidelijk niet wat een persoonlijke aanval is.
Druk vooral op het driehoekje. Ik lig daar niet wakker van omdat ik geen persoonlijke aanval heb gedaan.
Jij darentegen wel. Doelbewust zelfs. En dat is een teken van zwakte en gebrek aan argumenten zoals ook nu.

Tavek ziet zijn eigen leefwereld en maakt de fout om te denken dat iedereen denkt zoals hijzelf of zoals iedereen in zijn omgeving. Daar schuilt geen persoonlijke aanval in. Ik beledig hem daar niet mee. Ik zie het als een aanmoediging om wat breder te kijken. En in dialoog te gaan in plaats van te lullen over inhoudloze bullshit zoals spruitjeslucht, fascisme en dies meer.
Een elementair respect voor iemand anders zijn mening, uw eigen mening geven als die tenminste goed onderbouwd is, en met argumenten. Dat is bij u helaas nogal moeilijk omdat je altijd aan het schelden bent. Meestal niet op individuele personen maar wel op groepen, omdat dat dit volgens de forumregels mag. Maar het blijft schelden. Mensen met zo'n houding zijn meestal nogal zwak in argumentatie.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 januari 2021 om 19:50.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden