Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2021, 14:31   #507
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Maar allez jong, zijt ge nu helemaal kierewiet geworden? een executie Bach?! EXECUTIE?!?!

Zijt ge uw voeling met de realiteit nu defintief helemaal kwijt?

Deze flik verdedigt verkozenen die zitten te schuilen in de kantoren in die gang. Deze flik is hun last line of defense. De meute was van plan die verkozenen te lynchen. Als die flik niks deed, dan waren er nu dode verkozenen.
Diezelfde meute had 10-15' ervoor een flik gelyncht die later is gestorven (zullen we die beelden ook delen?)

Je neemt pathologisch het tegendraads standpunt in, zie je dat niet?
Bekijk de beelden eens goed. Zie hoe er gereageerd wordt nadat ze een kogel door de nek kreeg van een agent. Dit was geen hysterische menigte uit op bloed. De reden was het niet direct opvolgen van een order te gaan liggen volgens een getuige (volgens National public radio).
Ik ga inderdaad niet mee in de coup, terrorisme en lynch hysterie. Moest hetzelfde in Hong Kong gebeurd zijn (en interessant genoeg gebeurde iets gelijkaardigs) zou de hele westerse pers en hun kritiekloze volgers de schuld wel op ordehandhavers steken.

Maar gebruik die woordenschat gerust maar doe het dan niet op hypocriete wijze.

Volgens hoe ik de beelden zag was er geen inminente noodzaak te schieten op de rioter. Zeker kunnen we daarbij niet zijn. Noch ik, noch u met uw 'lynch' hypothese door u naar voren gebracht alsof het een bewezen feit zou zijn.

Laatst gewijzigd door Bach : 11 januari 2021 om 14:33.
Bach is offline   Met citaat antwoorden