Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp
En je blijft uw eigen leefwereld projecteren op de rest van de bevolking.
De toekomst voorspellen gaat de meeste forummers niet goed af.
Het is evenwel niet onmogelijk dat tijdens deze legislatuur veel problemen gaan uitgesteld worden naar de volgende legislatuur.
De regering in 2024 gaat dan het zaakje mogen oplossen.
Puur economisch gezien, en rekening houdend met het geld dat Europa vrijmaakt, hoop ik inderdaad dat we een soort Marshall plan effect gaan krijgen waardoor de economische schade snel vergeten gaat worden.
Ik hoef niet te vrezen voor mijn job, maar ik denk dat dit lang niet voor iedereen het geval gaat zijn. Failissementen gaan onvermijdelijk zijn, zeker als de relance plannen enkel inzetten op het digitale en ecologische. Maar zoals men zegt de een zijn dood is de ander zijn brood. Dat hoeft niet per se slecht te zijn voor het geheel.
|
Maar zelfs U, zijne politieke en psychologisch meerdere, slaagt er niet in om Maddens zijn gelijk aan te tonen.
Integendeel, zeer intelligente heer, U bevestigt dat het economische een belangrijke rol zal gaan spelen in de perceptie van Vivaldi. Het Vlaemsch nationalistische kunt u blijkbaar ook geen rol toebedelen in het bekritiseren van Vivaldi.
Waarvan akte.