Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2021, 17:58   #33
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Laat me eens met een reality check antwoorden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190523_04419404

Jullie doen wel je uiterste best met een heel leger forumslaven om het verhaal van de mosliminvasie uit te dragen.

Een fanatisme dat dat van moslimextremisten evenaart
Een reality check waarbij in de eerste zin al wordt gezegd dat er geen cijfers over bestaan. Men schat 7%. Wie schat 7%? Ik weet dat het geen 20% is. Maar ik weet ook dat 'men' ondertussen van overhand al lang schat dat het 7% is.
In 1970 bedroeg het aantal moslims in België 1%, in 1990 2,7%, in 2000 3,6% en sedert 2016 staat dat cijfer gebetonneerd op 7%. (cijfers wikipedia) Eenieder die een beetje vertrouwd is met onderwijs beseft dat dat gebetonneerde cijfer niet klopt. In sommige scholen in steden is 90% van de bevolking allochtoon (en grotendeels moslim). In 2019 was 50% van de Antwerpenaren allochtoon (cijfers vrtnws). In 2018 was 75% van de Antwerpenaren tussen 0 en 9 jaar allochtoon (cijfers sceptr). Als dat geen omvolking is. Natuurlijk is de toestand op het platteland (momenteel nog) veel minder uitgesproken. Maar ook daar komt de verandering op gang. Overigens lees ik vandaag op de facebook van Groen dat het woord 'omvolking' compleet 'foei' is, uiteraard in één adem met de obligate verwijzing naar de nazi's. Ik denk dat we ons weldra mogen verwachten aan een FB ban op het woord.