Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2021, 12:55   #19
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik geef je gelijk, idem voor overbevolking en de afhankelijkheid opgebouwd voor vaccins van Bill Gates. Zij mogen niet bepalen wat wij hier doen.

Idem mag jij niet bepalen wat ik mag doen voor dezelfde reden, het is niet omdat jij bang bent dat ik me moet opsluiten.
Ho maar, als jij je gehinderd voelt door de huidige maatregelen waarvan je vindt dat die niet op jou zouden mogen van toepassing zijn... hou je niet in hoor! Samen met soortgenoten zit je op dit forum onafgebroken propaganda te voeren voor “spontane” kudde-immuniteit. Wel dan, doe eens je uiterste best om je flink te laten besmetten met Covid-19. En zorg er dan vooral voor dat zoveel van jouw familieleden door jou óók besmet worden. Ze zullen je dankbaar zijn
Maar dat neemt niet weg dat de meerderheid in dit land het met jou niet eens is, zich bovendien graag tot nader order beschermt en hoopt zo vlug mogelijk gevaccineerd te worden. Ik heb deze morgen nog maar gelezen dat uit onderzoek is gebleken dat pro-vaccinatie groep aardig oploopt. Volgens de VRT nieuwssite tot 77%. Jij zult je ook nog wel laten vaccineren...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.

Laatst gewijzigd door quercus : 15 januari 2021 om 12:56.
quercus is offline   Met citaat antwoorden