Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2021, 13:45   #8929
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kan je ook eens iets laten weten over Uw eigen mening in plaats van u steeds te verstoppen achter de rug van de goeroe ?
Als er oorzaak en gevolg op eenvoudige wijze wordt uitgelegd en daarbij plausibele argumenten worden aangehaald waaróm dat zo is, dan kan ik die met mijn simpel verstand volgen en de logica daarvan nagaan.
Als er al fouten zouden instaan, dan zal ik ea op dit forum daarop wijzen.
Tot nog toe is die noodzaak niet gebleken.

Citaat:
Geen enkel argument is in deze sluitend .Dat U dat beweert bewijst hoezeer een trouwe volgeling bent van de goeroe.
U lijkt me hier de religieuze noot te zijn in dit coronaverhaal, die siddert en beeft als de ‘experts’ een uitspraak doen, uitspraken waarvan al sinds maart vorig jaar aangetoond werd dat die uitgaan van een reeds foutief aangetoonde premisse (Ferguson) en die blunder vandaag nog steeds plaatsvind.
Citaat:
Doe zo verder want de sekte duldt weinig of geen tegenspraak.
Goh, ik zit al bijna een jaar te wachten op wetenschappelijk onderbouwde tegenspraak die de fouten zou kunnen aantonen, waarmee de ‘goeroe’ ons hier om de oren slaat, helaas pindakaas, de onwetendheid onder de maatregelvolgelingen blijft zich manifesteren.
Sektegedrag is idd niet voor rede vatbaar, da’s ondertussen meer dan duidelijk geworden.