Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2021, 14:42   #77
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.511
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
In welke mate ze realiteit zijn, hangt af hoe deze begrippen ingevuld worden. Ik ben bijv. hier geboren en getogen. Ik zie mij in de eerste plaats als een Belg. Niet meer en zeker niet minder. Mijn ouders zijn elders geboren en getogen. Alleen al omwille van dat laatste feit wordt ik door een meerderheid op dit forum/in de maatschappij iedere keer weer in een bepaald hoekje gedrumd. Iedere scheet van mij en/of velen in gelijkaardige schoenen als de mijne wordt hier en in de maatschappij in het hoekje Immigratie en integratie geduwd. Ik zie mijzelf niet als een allochtoon maar een autochtoon. Ik ben het niet die een volledige integratie tegenhoudt maar de maatschappij die mij in een of ander hokje blijft duwen.
Bovenstaande is in het kort mijn mening die ik van jullie hier inderdaad mag uiten(waarvoor dank) en niet mijn eis naar dit forum toe. Bovenstaande is eveneens een wens van mij dat buiten in de maatschappij een werkelijkheid mag worden. Willen we dat het werkelijkheid wordt dan moet het ook uitgesproken worden. Bij deze dus.



Ik hoop dat u hiermee niet naar mij verwijst want ik kan mij niet herinneren iets dergelijks hier geponeerd te hebben, ook niet impliciet. Een vraag stellen of voor iets pleiten is geen aanklacht of bedreiging. Hoogstens een suggestie.
Ik ben mij bewust van uw almachtige status en ook van het forumreglement. Ik erken beiden.
Maar mede door uw "nick-name" en avatar, out u zich wel als zijnde Turk.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline