Discussie: Haat
Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2005, 11:05   #79
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Gezien Erw nogal snel op de teentjes is getrapt, wil ik de medeforummers de "smerige persoonlijke aanval" die hij heeft menen te moeten melden niet onthouden. Gelet op het scheldproza dat doorgaans van de andere kant van het hek komt, vind ik deze move wel bijzonder grappig. Ik had echter van de moderatoren iets meer blijk van intelligentie verwacht.

Citaat:
Jij haat blijkbaar nogal veel, Erw... en nogal snel ook. En maakt die haat, die negativiteit, die onwil of onmogelijkheid om op een constructieve manier om te gaan met frustraties iemand dan niet tot een zielige figuur?
Met een kleine tekstaanpassing ("je" vervangen door "iemand") zoals het eigenlijk ook bedoeld was, maar uiteraard voorbijgegaan is aan de wijsheid van de geadresseerde. Te lezen binnen z'n originele geknipte context.

@Mods: ik hou er niet van dat er in mijn teksten geknoeid en geknipt wordt. Zie trouwens niet in hoe één en ander als een argumentatie ad hominem kan geconstrueerd worden, tenzij u er een heel ander soort logica op nahoudt.