Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Niet eens. Het ene en het andere zijn onafhankelijk. Men zou in volle offensief moeten gaan nu, om aan te tonen dat schuldig verzuim de oorzaak is geweest van vele doden en van het gemaatregel dat op zich veel schade veroorzaakte.
Aangezien het politiek begint te bewegen op dat vlak, moet er nu een zekere dynamiek op gang komen. Ik denk dat het verleden verzuim genoeg bewezen is, en nu moet ervoor gezorgd worden dat het opgeklopt wordt tot een schandaal van verzuim.
|
Het zal gaan tijd worden dat dit dossier voor een rechtbank behandeld wordt, al zal het jaren duren voor de schuldigen zullen gestraft worden, om nog niet van uitstel tot verjaring te spreken.
Citaat:
Dat heeft dan twee bedoelingen:
1) de politici aan het kruis nagelen en vooral de TV kwakzalvers en de medische top vierendelen en als kwakzalvers blootgeven
|
Er zullen een massa paraplu’s opengetrokken worden, die allemaal in de richting van China, de WHO en het Fergusonmodel zullen wijzen.
Een paar symbolische veroordelingen zal volgens mij het resultaat zijn, dus verre van een Nuremberg proces waarbij doodstraffen en levenslange opsluitingen tegen de nazi-top werden uitgesproken wegens misdaden tegen de mensheid.
Citaat:
|
2) mensen verzorgen die het nog kunnen, want het gevaccineer gaat toch traag genoeg om nog veel zieken te hebben.
|
Mits onmiddellijke aanvang is er idd nog voldoende tijd om de toekomstige besmetten met Ivermectine te behandelen en zo een significant aantal levens te vrijwaren van mogelijke complicaties en/of te redden van een gewisse dood.
Dat zou idd mooi zijn, maar probleem is dan wel dat het gros van de bevolking dat nog geen vaccin gehad heeft, voor dit laatste dan feestelijk zal bedanken.
Want waarom zou men zich uberhaupt nog laten vaccineren met spul, waarvan men geen enkel middel- tot langetermijn resultaat heeft en er ondertussen goed geneesspul klaarligt bij den apotheker om de hoek ?
De enigen die hieraan zullen verliezen zijn de vaccinbedrijven (winst), de kwakzalvers met hun niet-werkende bezweringen en in hun zog de politieke onbenullen (hun reputatie) die dit alles ‘gewettigd’ hebben, wat me nog ergens doet vermoeden dat men er letterlijk alles aan zal doen, om de toepassing van Ivermectine op de lange baan te blijven schuiven ‘wegens onvoldoende gegevens’.
Een kat in ’t nauw kan rare sprongen maken.