Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Er zijn maar weinig mensen die een stuk van hun levenstijd kwijt spelen omdat ze niet aan 200 km/u over de autostrade zouden mogen vlammen. Er zijn er wel een paar maar dat is niet het gros van de mensen.
Maw, de meeste mensen zouden van nature niet aan 200 km/u gaan bollen, en als men hen verbiedt om dat te doen zouden de meesten daarvoor geen stuk op het einde van hun leven willen opofferen. Maar sociale contacten aan banden leggen gedurende een jaar, uw studies laten mislukken, uw business naar de haaien helpen, ja daar zouden veel mensen gemakkelijk 4 maanden vroeger voor willen sterven dan "voorzien".
Je kan "verbod om 200 km/u te rijden" als impact op uw bestaan als mens niet vergelijken met "sociale contacten beletten, en feesten beletten, en dergelijke".
Dat laatste is voor een deel dood zijn. Dat eerste niet echt, op een paar maniakken na.
Ik zal het nog anders zeggen. Dat die snelheidsbeperkingen permanent zijn, dat stoort niet echt. Dat de corona maatregelen permanent zouden zijn, is niet echt aanschouwelijk voor de meesten. Daaraan zie je reeds hoeveel je dood bent door corona maatregelen.
Of ga anders voorstellen dat men de maatregelen gewoon permanent maakt, zoals de snelheidsbeperkingen. Je weet immers nooit, er zou wel eens een ander virus kunnen rondgaan, zo zijn we er veiliger tegen. Wat denk je ?
|
Inderdaad,
Als ik zou willen racen, dan zou ik nog naar een circuit kunnen gaan en mij daar uitleven als je echt van snelheid houdt.
Als ik normaal op stap ga, dan ga ik naar een discotheek of café of restaurant. Wat is er nu gesloten tijdens de lockdown? En toen het niet gesloten was, was er ook nog een onnozel sluitingsuur.