Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2021, 06:47   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Wat ik van Biden hoop is dat hij de extremen wat dichter bij elkaar kan brengen en eerder een centrum beleid gaat voeren. (maar daar vrees ik wel wat voor)

Ik kan alleen maar hopen dat ie een goed strijkijzer bij de hand heeft want er zijn heel wat plooien die gladgestreken moeten worden.
Ik denk dat het nog verder- en verder uit de hand gaat lopen en hij er weinig of niets van terecht zal brengen die Biden & zijn gevolg maar dat valt allemaal nog af te wachten in de zin van "het voordeel van de twijfel geven??? "

Misschien zien er na een tijd vélen in dat ze een verkeerde keuze gemaakt hebben met Biden naar voor te schuiven.

Of het er daar gezelliger gaat op worden in de VS daar twijfel ik zwaar aan.

Biden is oud maar hij zal waarschijnlijk de regel "het zal mijn tijd wel duren" hoog in het vaandel dragen.

Volgenden zien het verloop nog dramatischer:

Biden gaat al op dag één voor grote hervorming immigratie

Of daar véél Amerikanen gaan kunnen met lachen, I doubt it.

Met de gestolen verkiezingen en mediapropaganda is Trump nu weg, maar links fascisme blijft.

Bij de tekst op de site stond ook volgende:

Citaat:
Hoe is het mogelijk dat Twitter, Facebook en Google nu meer macht hebben dan de president van de Verenigde Staten en ze in staat zijn om zijn accounts te blokkeren?…
Zou ik dan toch gelijk hebben met dat ik de eerste twee zeker al nooit gebruik en Google zoveel mogelijk probeert te omzeilen?

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 januari 2021 om 06:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden