Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Hadden wij het aangepakt zoals het moest zoals landen als deze het gedaan hebben hadden we dat al lang weer kunnen doen. De korte maar harde pijn. Maar dat gaat hier niet.....onze 'vrijheid' gaat boven alles. Mij niet gelaten...blijven we wel nog wat aanmodderen
Hier is het van veel willen maar weinig kunnen.
Er zijn nog wel landen waar een korte maar zeer kordate aanpak heeft geloond. Ze leven daar al heel lang weer normaal.
Draai of keer het hoe je wil....het zijn de landen met de kordaatste aanpak die het pleit winnen.....
https://asia.nikkei.com/Spotlight/Th...reakout-moment
|
Ik vraag mij af hoe jij het niet geloven in de werking van het vaccin in uw hoofd in overeenstemming brengt met het willen opleggen van strenge maatregelen.
Die 2 zijn volledig contradictorisch. Ofwel neem je maatregelen om het uit te stellen tot er een vaccin is, ofwel geloof je niet in een vaccin en dan is elke maatregel die verder gaat dan het tijdelijk ontlasten van de ziekenhuizen nutteloos.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Dat hebben ze nergens gedaan en kan jij alleen maar naar gissen wat daarvan de uitkomst was geweest.
Gezien ze het in geen enkel land continent hebben geprobeerd klasseer ik die mening bij onzin.
Zelfs de landen die maatregelen namen maar heel lakse zitten ook nog steeds in de shit.
Diegenen die deden wat ook ik had gedaan leven al weer bijna een jaar normaal.
|
Wist je dat de wereld groter is dan west europa?
Zowat heel azie en afrika hebben weinig tot geen maatregelen genomen.