Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2021, 12:40   #689
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Micele,
Toon mij één EV die 800km ver gaat op één tank en dan na de sleur van 5 minuten tanken weer 800km ver gaat en dan na de sleur van 5 minuten tanken weer 800km ver gaat en dan na de sleur van 5 minuten tanken weer 800km ver gaat en dan na de sleur van 5 minuten tanken weer 800km ver gaat en dan na de sleur van 5 minuten tanken weer 800km ver gaat en dan na de sleur van 5 minuten tanken weer 800km ver gaat en dan na de sleur van 5 minuten tanken weer 800km ver gaat enzovoort, enzovoort en die dat dik een half miljoen km volhoudt en meer als je hem wat goed verzorgt.
Ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn. Ik kan alleen zeggen dat ik sinds ik met een elektrische wagen rij, welgeteld 2 keer een tankstation heb bezocht. Spaart serieus wat tijd uit. Ik doe 1 keer per jaar een rit van 1000 km op een dag, voor de rest heb ik niets te zoeken aan een tankstation. Ik moet trouwens ook niet jaarlijks op onderhoud.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 21 januari 2021 om 12:41.
fox is offline   Met citaat antwoorden