Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2005, 14:11   #162
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
wat wil hij daarmee bereiken ? een afleidingsmaneuver voor BHV ?

daar is Vlaanderen nog niet helemaal klaar voor, dat is een ontvoogdingsproces, binnen een jaar of 10 misschien, maar intussen kunnen we daar al ernstig werk van maken.
Ik vind dat het Vlaams Belang zich openlijk moet profileren als een absolute voorstander van dit idee maar dat ze indezelfde adem moeten eisen dat er van een democratisch referendum slechts sprake kan zijn als en alleen als gedurende een vaste periode ook het standpunt van de grote door de media geexpulseerde/gestigmatiseerde/gediaboliseerde/geincrimineerde bevolkingsgroep in diezelfde media mag worden verkondigd.

Op dit ogenblik lijkt een referendum ivm Vlaamse Onafhankelijkheid mij voor een groot gedeelte van de beolking zowat hetzelfde als het verplicht laten zweren op de bijbel door een Moslim/Jood/Hara Chrisna/Shintoist enz.

Laat voor één keer nu eens de voor- en de tegenstanders hun pleidooi doen op een democratische wijze.
Supergemakkelijk moest het niet in België zijn...

Ik vraag mij hier eigenlijk ook af of bij sommigen het uitsluiten van een legitieme opinie/mening niet zodaning is ingebakken, zelfs maatschappelijk-wettelijk geincorporeerd en zo breed maatschappelijk geassimileerd dat mijn oproep hierboven door deze indoctrinatieslachtoffers niet als racistisch zal worden afgedaan.
Ik zou er trouwens niet verwonderd van opkijken hoor.